Social Facility
Kwaliteits- en belevingsmetingen
Hoe gaan we te werk
Voor we starten, doorlopen we eerst samen met u een aantal stappen. Goed begin is het halve werk.
Kennismaking
We maken een online afspraak of we komen fysiek bij u langs. Maken kennis en bespreken uw doel van de kwaliteitsmeting.
Inrichting applicatie
Samen gaan we de applicatie inrichten. U geeft aan welke inzichten u wilt krijgen na de meting. Wij geven hierin praktische voorbeelden.
Belevingsvragen
In overleg stellen we belevingsvragen op. Alleen bestemd voor de bezoekers of ook voor de cliënt of (zorg)medewerker.
Planning
Er wordt een planning gemaakt en afgestemd met de lokaties en management. De planning delen we pas 24 uur voor aanvang met de dienstverlener.
Kwaliteit/belevingsmeting
We gaan van start en meten uw lokaties. Direct na de meting heeft u inzage in de verbeteringen en in de beleving van de dienst.
Evalueren
Om te verbeteren gaan we evalueren. Hoe gaan we tussentijds aanpassen en het resultaat verbeteren zodat de metingen steeds beter worden afgestemd op uw organisatie.